Мерцедес ја надмина Тесла во САД според продажбата на автономни автомобили од трето ниво

Мерцедес стана првиот производител кој продаде најмногу возила со можности за автономно возење на ниво 3 на американскиот пазар, надминувајќи ја Тесла, која сè уште нуди функционалност на ниво 2 во своите возила.

Оваа технологија наречена Drive Pilot им овозможува на возачите да ги тргнат погледите од патот и да ги тргнат рацете од воланот во одредени услови.

Иако Илон Маск со години ги промовира функциите на Tesla за целосно самостојно возење (FSD), нивната најнова верзија сè уште бара од возачите да внимаваат и да ги држат рацете на воланот. Спротивно на тоа, Drive Pilot на Mercedes дозволува возење без активен надзор на возачот со брзина до 40 mph (64 km/h) и само на одредени автопати во Калифорнија и Невада, каде технологијата е одобрена од локалните власти.

Мерцедес ја претстави својата технологија во Германија во мај 2022 година, а од декември минатата година е достапна и во САД. Досега во Калифорнија се продадени 65 вакви возила, а според извештајот на DMV, едно возило е веќе испорачано на жител на Калифорнија. Со оглед на неколкуте инциденти поврзани со FSD на Tesla, опцијата на Mercedes се чини дека е побезбедна, бидејќи употребата на Drive Pilot е дозволена само под строги услови.

Drive Pilot Mercedes се нуди по 2.500 долари годишно за седаните EQS и S-Class, што е значително повисока од тригодишната членарина од 5.300 долари понудена во Европа. Иако се очекува технологијата да се прошири и во други земји, искуството со Tesla покажува дека имплементацијата на автономното возење не е едноставна.

Mercedes исто така ја тестира употребата на тиркизни светла на задните светла, фаровите и ретровизорите за да сигнализираат дека возилото е во режим на автономно возење, што укажува на подготовка за премин кон автономно возење на ниво 4. Ова ниво му овозможува на системот самостојно да управува со неочекуваните ситуации на патот, што претставува значително поголем предизвик.

Иако технологиите за автономно возење на ниво 4 се веќе присутни во САД преку флота возила од компании како Waymo и GM Cruise, оваа технологија сè уште не е достапна за индивидуални сопственици на возила.

Потенцијалниот одговор на Tesla на овие случувања останува клучно прашање во индустријата, со оглед на постојаните иновации и подобрувања во секторот за автономно возење.

Кривичен му одреди притвор од 30 дена на Љупчо Палевски

Судија на претходна пстапка во Основниот кривичен суд во Скопје, му одреди мерка притвор во траење од 30 дена на Љупчо Палевски осомничен за убиството на 14- годишната Вања Ѓорчевска и Панче Жежовски (74).

-Заради интерес на медиумите кои ја следат работата на судот, ја информираме јавноста дека осомничениот за двојното убиство во Скопје и Велес од ноември минатата година, Љ.П. кој на 15.05.2024 година беше екстрадиран од Р.Турција, по наредба на судија на претходна постапка денска беше спроведен во Основниот кривичен суд Скопје за да се произнесе во однос на мерката притвор определна во негово отсуство, а по предлог на Основното јавно обвинителство – Скопје. По признесување на осомничениот во присуство на неговиот бранител, поставен по службена должност, судија на претходна постапка донесе решение со кое на осомничениот му се определува мерка притвор во траење од 30 дена која започнува со нејзино реализирање од денот на неговиот прием во Истражниот затвор Скопје, а заради постоење на околностите од чл. 165 ст. 1 точка 1,2 и 3 односно, постојат околности дека може да се даде во бегство, може да ја попречи кривичната постапка со влијание врз сведоците, и околности кои упатуваат дека ќе го доврши или повтори кривичното дело, стои во соопштението од Кривичен.

Против ова решение странките имаат право на жалба пред Кривичниот совет на овој суд, наведуваат од Основниот кривичен суд.

Палевски, кој беше спроведен од полицијата со спуштена глава, прашан од медиумите да дали ги сторил убиствата и дали ќе се брани со молчење рече „не“.

Тој е првпат изведен пред судија на претходна постапка по екстрадицијата од Турција, каде побегна и потоа беше фатен од тамошната полиција.

Патник загина во силни турбуленции за време на лет, авионот принудно слета (ВИДЕО)

Сингапур ерлајнс го објави денешниот инцидент, кога авионот со 211 патници доживеал силни турбуленции и принудно слетал во Тајланд.

Сингапур ерлајнс го објави денешниот инцидент, кога авионот со 211 патници доживеал силни турбуленции и принудно слетал во Тајланд, а објавиле дека на летот починал 73-годишен маж од Велика Британија и изјавиле дека причината најверојатно е срцев напад.

Во овој инцидент биле повредени повеќе од 20 луѓе, а сега се појавија и видео снимки од леталото за време на турбуленциите.

На социјалната мрежа Икс, поранешен Твитер, се појави видео на кое се гледа како се тресе во авионот, а неколку секунди подоцна авионот буквално „пропаѓа“ што резултира со паѓање храна и работи од кабината.

Во тој момент еден човек од силината на турбуленциите буквално ја удира главата во таванот.

Еден од патниците рече дека авионот доживеал „драматичен пад“, што значи дека луѓето кои не носеле појаси „летале кон таванот“.

Сликите објавени на социјалните мрежи покажуваат оштетување на таванот на кабината, како и храна, прибор за јадење и други остатоци расфрлани по подот по инцидентот.

„Летот SK321 на Сингапур ерлајнс, кој патуваше од Лондон Хитроу за Сингапур на 20 мај, наиде на сериозни турбуленции на пат. Можеме да потврдиме дека во авионот има повредени и една жртва. Сингапур ерлајнс изразува длабоко сочувство до семејството на починатиот. Нашиот приоритет е да им обезбедиме секаква можна помош на сите патници и членови на екипажот.“

Сервисот поскап од автомобил: Ролс Ројс чини 65.000, а за сервис се потрошени 73.000 евра

Половените луксузни автомобили можеби на почетокот имаат добра цена, но тие се јама без дно кога станува збор за одржување.

Веројатно сте фантазирале да купите малку постар премиум автомобил по изненадувачки ниска цена, посакувајќи да можете да возите во луксузен автомобил за многу помалку пари отколку што чини нов.

Како, на пример, овој „Rolls-Royce Phantom“ од 2004 година.

Наведен на 69.950 долари, изгледа како добра зделка за некој што планира да издвои толку пари за автомобил, со оглед на тоа што чинеше (тогаш) нов 320.000 долари, што е еквивалент на нешто повеќе од 531.000 американски долари денес кога ќе се земе предвид инфлацијата .

Љубителите на автомобили без сомнение ќе бидат воодушевени што ќе можат да возат таков луксузен автомобил со 6,8-литарски V12 мотор кој има 459 КС (338 kW).

Но, тој мотор, како и сите други луксузни карактеристики, се причина купувачот да се држи настрана од овој „Phantom“.

Затоа што кога нешто ќе тргне наопаку со едно од овие стари луксузни возила, трошоците за поправка се астрономски.

Во овој случај, како што покажува приложената фактура, дури 78.913,57 долари се потрошени на последниот сервис на автомобилот извршен во 2023 година!

Иако рекламата го истакнува ова како предност и показател за „внимателно одржување и внимание што е посветено на ова возило“, во реалноста тоа е сериозно предупредување за потенцијалните купувачи кои мислат дека добиваат луксузен автомобил за „мали пари“, освен ако тие се подготвени за трошоците за одржување.

притисни ентер