Во Германија со 100.000 евра се казнува доколку миете автомобил во својот двор

Посетата на автоперална може да биде прилично скапа на долг рок.

Според извештајот на Германската автомобилска фондација за 2019 година, околу 40 отсто од возачите ги мијат своите автомобили еднаш месечно, а речиси три четвртини од нив ги користат услугите на перална за автомобили по цена од 11 евра по перење, што е околу 130 евра годишно.

Ако сакате да заштедите пари и да го миете автомобилот сами дома, може да се соочите со големи казни, според списанието Fenix.

Самото миење на автомобилот може да биде забрането, а во зависност од сојузната држава, може да бидете казнети до 100.000 евра. Ова се должи на таканаречениот Закон за водни ресурси (WHG), кој забранува употреба на токсични материи или оние кои ја загадуваат водата во подземните води со цел да се спречи загадување на водата (член 48 WHG).

При перење автомобил на приватен имот, мора да се спречи можноста нечистата вода да навлезе во земјата. Затоа, обично е забрането миење автомобил со хемиски средства за чистење во вашиот двор.

Бидејќи законодавството не предвидува единствени регулативи, спроведувањето на барањата за WHG е оставено на самите општини. Додека во некои заедници е дозволено миење автомобили со чиста вода, во други е забрането поради можноста од контаминација на водата со остатоци од масло, пишува списанието Феникс.

Во зависност од државата, прекршувањето на Законот за водни ресурси може да резултира со високи казни. На пример, казната за загадување на подземните води со големи количини на други течности кои ја загадуваат водата во сојузната покраина Саксонија е до 100.000 евра.

Доколку планирате сами да го миете автомобилот, задолжително проверете однапред во канцеларијата за комунални регулативи во дотичната општина или однесете го автомобилот на чистење во перална за автомобили.

Османи: „Вреди“ се малцински претставник на Албанците

„Наша обврска е волјата на граѓаните да ја преточиме во реалноста“

Има разлика меѓу погледите и интересите на политичките партии од државните интереси.

Наша обврска е волјата на граѓаните да ја преточиме во реалноста.

Во предизборниот период имаше замислена пропаганда кај Албанците дека ДУИ се криминални.

Влада без Албанци и влада што го нема легитимитетот.

Уставното уредување не е идентично со владеењето, до Рамковниот договор дојде поради надгласувањето.

Еден глас да имаше „Вреди“ повеќе, јас ќе водев битка тие да ги застапуваат Албанците.

„Вреди“ се малцински претставник.

Стана тренд дека ако правите кампања против ДУИ ќе ја добиете наклонетоста на Македонскиот народ.

Имаше добро смислена пропаганда во партиските центри против ДУИ, но, не го убеди албанскиот народ.

Влада со нелегитимни Албанци е исто како и влада без Албанци.

Мандатарот има обврска да го почитува основниот договор меѓу македонскиот и албанскиот народ.

Тоа што се случи во дик е класична кражба и СДСМ е дел од заговорот со дик, тие може да добијат уште еден пратеник во 5-тата изборна единица.

Османи: Изборниот фолклор заврши

„Одговорноста на мандатарот е да не го поништи договорот меѓу Албанците и Македонците“.

Не може ништо да се смени во преговорите со Бугарија, мислите не се обидувавме? Или може, но на наша штета. Уставните измени се наш начин како да имаме контрола над тој процес. Само се губи време, се губи кредибилитетот на државата, убеден сум дека уставните измени се најголемиот интерес. Македонија е територија на четири држави, да кажете Македонската претседателка значи дека е претседателка само на македонската етничка заедница. Немаме луксуз да се расправаме со соседите, изборниот фолклор заврши. Албанци сите приватно може да бидеме, влада без легитимен претставник на Албанците е исто како влада без Албанци. Одговорноста на мандатарот е да не го поништи договорот меѓу Албанците и Македонците, инаку би се влегло во период на пост-охридска Македонија, рече Бујар Османи во Само Интервју.

БМВ донесе одлука за пик-ап модел

БМВ во 2019 година го претстави концептот на пик-ап модел базиран на X7.

Со оглед на растот на популарноста на BMW во Америка, многумина се прашуваат дали BMW ќе ја збогати понудата со модел од најпопуларниот сегмент во Америка - пик-ап модел со целосна големина. Мерцедес се обиде нешто слично со помош на Рено со лансирање на класата X, но не се прославија.

БМВ беше далеку повнимателен. И сега, пет години по претставувањето на концептот, го знаеме конечниот одговор. Во интервју за BMWBlog, Бернд Кербер, виш потпретседател на BMW и менаџмент на производи, изјави дека BMW се откажа од пик-ап моделот бидејќи не одговара на имиџот на марката.

„Мислам дека пик-апот не е добар“, рече тој. „Во принцип, би рекол дека бренд како BMW треба да се разликува од конкуренцијата, да произведува автомобили од соништата кои навистина ја истакнуваат суштината на BMW.“

Од друга страна, BMW не се откажува од теренски возила. Заедно со целата палета на подигнати модели, Кербер рече дека брендот ја препознава растечката популарност на моделите како Toyota Land Cruiser и Land Rover Defender и забележува дека постои глобална побарувачка за тие возила, кои тој ги нарекува SUV. BMW, исто така, сериозно размислува за робустен теренец со теренски способности.

„Тоа е интересен тренд бидејќи од феномен на САД, Јужна Африка и Австралија прерасна во глобален феномен“, рече тој. Блогот на BMW сугерира дека основата на таквите модели би можеле да бидат X3 и X5.

BMW би можел едноставно да ја подигне висината на подот на еден од своите теренци, да инсталира лизгачки плочи и браници и да застане или да оди чекор понатаму и да понуди надградба на бравата на диференцијалот, нови погонски единици и помоќни мотори.

притисни ентер