Оваа технологија наречена Drive Pilot им овозможува на возачите да ги тргнат погледите од патот и да ги тргнат рацете од воланот во одредени услови.
Иако Илон Маск со години ги промовира функциите на Tesla за целосно самостојно возење (FSD), нивната најнова верзија сè уште бара од возачите да внимаваат и да ги држат рацете на воланот. Спротивно на тоа, Drive Pilot на Mercedes дозволува возење без активен надзор на возачот со брзина до 40 mph (64 km/h) и само на одредени автопати во Калифорнија и Невада, каде технологијата е одобрена од локалните власти.
Мерцедес ја претстави својата технологија во Германија во мај 2022 година, а од декември минатата година е достапна и во САД. Досега во Калифорнија се продадени 65 вакви возила, а според извештајот на DMV, едно возило е веќе испорачано на жител на Калифорнија. Со оглед на неколкуте инциденти поврзани со FSD на Tesla, опцијата на Mercedes се чини дека е побезбедна, бидејќи употребата на Drive Pilot е дозволена само под строги услови.
Drive Pilot Mercedes се нуди по 2.500 долари годишно за седаните EQS и S-Class, што е значително повисока од тригодишната членарина од 5.300 долари понудена во Европа. Иако се очекува технологијата да се прошири и во други земји, искуството со Tesla покажува дека имплементацијата на автономното возење не е едноставна.
Mercedes исто така ја тестира употребата на тиркизни светла на задните светла, фаровите и ретровизорите за да сигнализираат дека возилото е во режим на автономно возење, што укажува на подготовка за премин кон автономно возење на ниво 4. Ова ниво му овозможува на системот самостојно да управува со неочекуваните ситуации на патот, што претставува значително поголем предизвик.
Иако технологиите за автономно возење на ниво 4 се веќе присутни во САД преку флота возила од компании како Waymo и GM Cruise, оваа технологија сè уште не е достапна за индивидуални сопственици на возила.
Потенцијалниот одговор на Tesla на овие случувања останува клучно прашање во индустријата, со оглед на постојаните иновации и подобрувања во секторот за автономно возење.