Документите од Националната управа за безбедност на сообраќајот на патиштата покажуваат дека проблематичната рачка се проценува дека е присутна во сите 3.878 сајбер камиони произведени и испорачани во периодот од ноември минатата година до 4 април, кога Тесла наводно го препознал дефектот и ја запрел продажбата, тврди американското списание The Drive..
NHTSA го детализира проблемот, велејќи дека алуминиумскиот капак или педалата за гас може да се откачи кога „се применува значителна сила“ и делумно да се заглави под внатрешната пластична преграда. Кога тоа ќе се случи, целиот склоп на педалата ќе остане притиснат, што ќе резултира со ненамерно забрзување кое тешко се коригира од позиција на возење.
Агенцијата објаснува дека притискањето на сопирачките истовремено ќе го намали погонскиот вртежен момент на Cybertruck, овозможувајќи им на возачите да ја забават брзината и да го спречат EV да се движи напред. Меѓутоа, ако возачите ја отпуштат рачката на сопирачката пред да го исклучат Cybertruck, EV ќе се врати на гас ако рачката сè уште е заглавена.
Тесла тврди дека неуспехот бил предизвикан од „неодобрена промена“ во производниот процес што воведе лубрикант - поконкретно, еден вид сапун - во склопот на педалата. Остатокот од сапунот во склопот наводно „го намалил задржувањето на педалата на рачката“ и ете го проблемот.
Опасноста од ненамерно забрзување во возило толку големо, тешко и моќно како Cybertruck е навистина загрижувачко, а NHTSA се вклучи веднаш откако проблемот стана вирален на социјалните мрежи. Cybertruck развива до 834 коњски сили и може да спринтува од 0 до 100 за само 2,6 секунди; тежи три тони.
Од 15 април, Tesla не знае за какви било несреќи поврзани со неисправните педали, ниту пак известува за повреди или смртни случаи предизвикани од дефектот. Почнувајќи од 17 април, сите возила на Cybertruck во производство се опремени со новиот склоп на педали.
Тесла вели дека сопствениците на Cybertruck ќе бидат известени „некогаш“ да закажат поправки, а клиентите ќе бидат упатени да го посетат сервисниот центар на Tesla, каде техничарите ќе го заменат или преработат склопот, обезбедувајќи да ги исполнува новите спецификации што нема да резултираат со најлош можен дефект .